Kompanija KRONE je skoro od samog svog osnivanja važila za jednog od pionira u inovacijama na polju prevoza. Mnoge inovacije i tehnološki procesi, koji se danas smatraju standardom u prevozu roba, su upravo izumljeni, usavršeni i patentirani u fabrikama kompanije KRONE. Također, vrijedi spomenuti da je KRONE prvi predstavio mega prikolicu sa unutrašnjom visinom od 3.000 mm i to sada već davne 1990. godine i da je prvi proizvođač koji je krenuo u serijsku produkciju mega poluprikolica.
Mega Liner je danas inovativno vozilo velikog obima upakovano sofisticiranom tehnologijom. Veličina i brzina su danas jako bitni u prevozu roba, a upravo niska šasija, efikasan hidraulički podizni krov i mega kapacitet od 100 m³ su garant da Mega Liner može odgovoriti svim zahtjevima i potrebama. Međutim, KRONE se nije zaustavio na tome, nego je model Mega Liner evoluirao i dalje – tako je stvoren Mega Liner Plus!
Mega Liner Plus je namjenjen za prevoz tereta koji je visočiji od 3.000 mm, a za koji se isključivo zahtjeva da njegov prevoz bude osiguran pod ceradom. Ono što prvo pada u oči kod ovog modela jeste koljenasta šasija, koja omogućava širok izbor tegljača koji može da vozi ovu poluprikolicu, ali i dvije utovarne visine i dužine, te manji točkovi. Mega prevoz uz standardni tegljač – Samo najbolje od KRONE!
Isporuku ovakvih Mega Liner Plus poluprikolica počeo je KRONE partner za Srbiju – Sejari d.o.o. Beograd. Prvi kupac ovih fenomalnih poluprikolica biće kompanija Stef trans iz Čačka. Porodična kompanija Danijele i Miloša Stefanovića iduće godine slavi 20 godina uspješnog poslovanja, pa će ove poluprikolice biti jedan vid obilježavanja tog bitnog jubileja.
Prve nove Mega Liner Plus poluprikolice u Srbiji, ali i na Balkanu, krasit će šasija sa dvostrukim T-dužinskim i središnjim nosačima uz već spomnuti koljenasti dio te Multilock sistem za univerzalno osiguranje tereta sa mogućnošću učvršćivanja na rastojanjima od 100 mm. Visina sedla će biti 240 mm sa pločom. Zbog dva nivoa unutrašnjosti, biće dva dijela za utovar – jedan od 9.610 mm te drugi od 4.010 mm. Sve to će biti montirano na BPW osovine, na kojima će biti ukupno 12 guma u dimenziji 235/75 R17.5, uz napomenu da će prva osovina imati opciju podizanja.
Kao i uvijek, KRONE se brine kako o samom osiguranju tereta, tako i o vozaču te ostalim učesnicima o sapbraćaju. S tim u vezi, Mega Liner Plus je opremljen Wabco kočionim sistemom koji uključuje sistem stabilizacije i EBS. Da kompozicija bude što bolje vidljiva u noćnim i uslovima slabe vidljivosti pobrinut će se LED rasvjeta koja uključuje bočna markirna svjetla, svjetla za tablicu i markirno svjetlo u gumenoj ručici pozadi. Standardno, svjetla pozadi su od proizvođača Hella uz izmjenu dizajna zadnjeg branika, koji dolazi u okrugloj RoRo izvedbi. Bočni branik je standardni Krone branik.
Ono po čemu je ovaj model prepoznatljiv je i dodatni utovarni prostor zahvaljujući Edscha podiznom krovu. Bočna utovarna visina je nešto preko 2.63 metra, a nazad preko 3,10 metra, dok maksimalna unutrašnja visina sa zatvorenim krovom iznosi skoro pa nevjerovatnih 3,3 metra. Od ostale opreme vrijedi istaći KRONE Premium pod, rezervni točak, 2 vitla za rezervne točkove, 2 podmetača za točkove, 2 kutije za protivpožarni aparat, kutija za alat, markirne trake na ceradi i zadnjim vratima te drvene letve u unutrašnjosti u kombinaciji 7+5 redova uz nezaobilazni XL cerifikat.
Više detalja svakako možete pogledati i na videu ispod:
A evo i detaljnije fotogalerije isporučene prve nove poluprikolice Mega Liner Plus:
novembar, 2020.