Ove godine Krone bilježi veliki rast prodaje u segmentu kamionskih prikolica, a taj trend se nastavio i u proteklom periodu pošto je u Bosnu i Hercegovinu stiglo još pet novih prikolica sa “kraljevskim” natpisom.
Tri nove prikolice je uzela kompanija Boreas d.o.o. iz Kreševa, članica Stanić Grupe. Njihov izbor bile su prikolice dužine 7,2 metara na Krone osovinama, koje su namjenjene za prevoz pića. Unutrašnja visina iznosi oko 2,1 metar što je sasvim dovoljno za dobar utovarni kapacitet. Na prikolicama se nalazi pod debljine 30 mm, a tu su i halke za vezivanje tereta. Bočne stranice nadogradnje kao i prednji zid su od alumunijuma. Bočne stranice su sa mogućnošću otvaranja i podvlačenja pod krov prilikom utovara. Karakteristični Krone zaštitnici od bočnog podlijetanja kao i prepoznatljivi zadnji branik su neizostavni dio svakog Krone priključnog vozila, pa ni ovdje nije bio izuzetak. Od ostale opreme možemo spomennuti da su tu još i sanduk za alat, LED diodni gabariti te odbojne gume i nogostupni na bočnim stranama. Nove Krone prikolice, sa prikladnom šemom, su uparene sa novim MAN kamionima.
Prinove je bilo i u kompaniji Hano trans iz Sarajeva. Rukovodstvo kompanije se odlučilo na kupovinu novog tandem kompleta i izbor je pao ponovo na kombinaciju MAN-Krone. Ovog puta se radi o možda i najboljoj dostupnoj varijanti u ovom segmentu – modelu Mega Carrier. Dužina prikolice je 7,8 metara, a visina nešto manje od 3 metra. Izbor je pao na BPW osovine, na kojim su monitorani Fulda pneumatici. Prednji zid je od čeličnog lima, dok su bočne trodijelne stranice od alumunijuma, a zadnja vrata su u dvokrilnoj varijanti sa po četiri šarke. Bočna cerada kao i krov su u rolo izvedbi što će olakšati utovar/istovar. U unutrašnjosti se nalazi drveni pod sa halkama za vezivanje tereta kao i četiri reda drvenih letvi. Od ostalog vrijedi istaći podmetače za točkove, nosače za rezervne točkove i rezervni točak, LED svjetla i gabarite, gumene rolo odbojnike te sanduci za alat. Komplet je isporučen i sa prikladnom šemom na ceradi koja je karakteristična za kompaniju Hano trans/Rama Glas Sarajevo.
Treća kompanija koja je obogatila svoj vozni park sa modelom Mega Carrier je Euro-Transporti iz Cazina i to je već treća ovakva prikolica u voznom parku. Gospodin Kapić, vlasnik kompanije, voli da igra na sigurno, tako da je i sada naručio prikolicu u istoj specifikaciji kao i prethodne dvije. To podrazumijeva Mega Carrier sa dvije osovine po 9.000 kg nosivosti. Urađen je u kombinaciji BPW osovina sa vazdušnim ovjesom i disk kočnicama na kojim se nalazi osam guma u dimenziji 245/70 R19.5. Za sigurnost prikolice i tereta će se pobrinuti Wabco kočioni sistem, kao i multifunkcionalna Hella zadnja svjetla, koja uključuju i po jedno svjetlo za vožnju unazad te svjetlo za maglu. Prednji zid je od valovitog čelika, dok je unutrašnjost prednjeg zida ojačana šperpločom. Zadnja vrata su aluminijska sa duplim bravama. Od ostale opreme možemo navesi ljestve na izvlačenje koje se nalaze u zadnjem dijelu prikolice, dva nosača rezervnih guma, dva podupirača za gume i plastični sanduk za alat.
Kompanijama Boreas, Hano trans i Euro-transporti želimo puno sreće, uspješno pređenih kilometara i prevežene robe te se radujemo daljoj saradnji!
oktobar, 2018