Da je Krone kompanija koja prije svega pazi na odnos sa kupcima pokazuje i najnovija isporuka kompanije Sejari d.o.o. Beograd. Naime, kompanija Blumen iz Podgorice je procjenila da bi za njene potrebe najidealnije rješenje bilo jednoosovinska poluprikolica sa posebnim setom opreme. U ovom slučaju se Krone pokazao na visini zadatka, pošto je traženu specifikaciju u potpunosti ispunio i uz pomoć partnera Sejari d.o.o. isporučio Profi Liner koji je jedinstven u Crnoj Gori, ali i u regionu.
Isporučeni Profi Liner, kako smo već spomenuli, ima jednu osovinu i izbor je bio domaća, Krone, osovina sa disk kočnicama. Visina sedla je 1100 mm, dok je šasija urađena u standardnoj izvedbi gdje je su dvostruki T-dužinski i središnji nosači, kao i spoljni ram, zavareni sa poprečnim nosačima i traverzama. Naravno, šasija je zaštićena visokokvalitetnim procesom kataforeze.
Vozilo je isporučeno sa Bridgestone gumama u dimenziji 385/55 R22.5 uz jedan rezervni točak. Prednji zid je dodatno ojačan izunutra sa sitastom pločom, dok su zadnja vrata od čelika u punoj visini sa duplim bravama. Cerada je u standardnoj sivoj Krone boji. Bočna pristupna visina, od poda do klizača iznosi 2860 mm, dok je unutrašnja visina sa zatvorenim krovom maksimalno 3000 mm. To je moguće zahvaljujući Edshca podiznom krovu, koji je hidraulični sa zasebnim podizanjem na 4 stuba. Osim toga, krov se može pomjerati i unazad, a ima i četiri vozne visine.
Multilock sistem u unutrašnjosti je još jedna klasična Krone osobina, koju imaju sve poluprikolice, pa tako i ovaj Profi Liner. Ovaj sistem predstavlja rješenje za univerzalno osiguranje tereta sa mogućnošću učvršćivanja na rastojanjima od 100 mm. Također, u unutrašnjosti se nalazi i sedam redova drvenih bočnih letvi. Da roba bude transportovana bez problema i neugodnih iznenađenja pobrinuće se i Premium Krone pod.
Zadnji kraj poluprikolice je standardni kao kod svih Profi Linera gdje dominira standardni prepoznatljivi Krone branik sa multifunkcionalnim LED zadnjim svjetlima proizvođača Hella uz dodatno jedno svjetlo za maglu i još jedno za vožnju unazad. Međutim, bočna strana je znatno izmjenena u odnosu na standardni izgled. Klijent se odlučio da bočni Krone branik zamjeni sa paletarom zbog specifičnih potreba prevoza, pa je umjesto branika postavljen paletar sa kapacitetom od 32 euro-palete. Ipak, zbog nepostojanja dvije osovine, a radi ispunjavanja EU sigurnosnih direktiva o podlijetanju, postavljen je mini bočni branik.
Kao dodatne stavke ove jedinstvene poluprikolice možemo spomenuti i još Wabco kočioni sistem, čiji je Sejari d.o.o ovlašteni serviser i prodavac, EBS modulator sa RSS-om (Roll Stability Support), ljestvama na izvlačenje u zadnjem dijelu poluprikolice, jedna pvc kutija za alat, dva podmetača za točkove, a svakako vrijedi istaći da ova poluprikolica ima XL certifikat kao i certifikat za prevoz pića.
decembar, 2018