Novi “igrač” u “turističkom” timu – kako vole reći iz Isuzu kompanije za ovaj model. Gdje god se pojavio, Visigo, će nesumnjivo biti zanimljiv zbog svog atraktivnog dizajna, natprosječno bogate opreme u standardnom paketu, ali i po tome što je ovo najveći autobus u klasi 9,5 metara.
Visigo je nastao na podvozju gradskog Citibusa, pa imaju identično oslanjanje, osovine i pogonsku grupu (motor i mjenjač) dok su im dimenzije jako slične. Ovaj model je prvi “turista” u programu Anadolu Isuzu sa pogonskim agregatom smještenim pozadi. Prednji stilizovani “osmjeh” je jedina zajednička stvar ovog modela sa ostalim minibusevima i midbusevima iz fabrike Gebze Sekerpinar blizu grada Kocaeli, jer ovaj novajlija u svim ostalim aspektima ima originalni dizajnerski pečat.
Skladnost je još jedna karakteristika spoljnog izgleda novog midbusa. Karoserija je maksimalno zaobljena, a ističe se i zanimljivo dizajniran bočni prozor za vozača koji se spušta sve do donje ivice karoserije što mu omogućava dobar pogled sa strane. Dobar posao je obavljen i na krovu, jer se veliki vjetrobran u gornjem dijelu, bez šavova, nastavlja na meko oblikovan oklop klima-uređaja, dok stražnji dio krasi spojler. Što se tiče aerodinamike, Visigo je po koeficijentu otpora vazduha jedan od boljih autobusa ove vrste.
Dobar dizajn se nastavlja i u unutrašnjosti vozila. Posebno se ističe stakleni panoramski krov, kroz kojeg prodire dosta svjetlosti, čiju količinu podešava vozač – automatski, aktiviranjem prekidača na dobro oblikovanoj i veoma modernoj instrument tabli. Novi koncept sjedišta sa širokim prolazom, visoki bočni prozori, sofisticirano noćno LED osvjetljenje, moćni medija set (ekran od 7 inča, mp3, €DVD, USB i navigacija) i inovativna automatska digitalna klima obećavaju natprosječan komfor za turističke grupe, ali i za putnike na redovnim međugradskim linijama.
Broj onih koji će moći uživati u svim prednostima ovog vozila varira, jer će kupci moći birati verzije od 35, 37 i 39 sjedišta. Bez obzira na broj sjedišta, prtljažni prostor je sasvim dovoljan, jer boksovi ispod poda, sa vertikalnim otvaranjem poklopca, imaju kapacitet od 5,5 kubnim metara.