Sa velikim zadovoljstvom vas obavještavamo da je kompanija Sejari d.o.o. Sarajevo, koja je zastupnik Krone priključnih vozila za BiH, prošlog mjeseca isporučila prvu jednoosovinsku Krone poluprikolicu, koja je jedinstvena ne samo za BiH i zemlje u regiji, nego i u Evropi. Ovo nije prvi put da se Krone iskazuje na ovakvim zadacima, pošto je u prošlosti došlo do nekoliko sličnih realizacija u BiH kao što su dvoosovinska prikolica City Liner, dvoosovinska kontejnerica Box Liner ili dvoosovinska hladnjača Cool Liner.
Još jednom Krone je dokazao svoju raskoš u ponudi, kao i mogućnost da klijentu izađe maksimalno u susret i napravi priključno vozilo u potpunosti prilagođeno klijentu. Čast da prvi ima jednoosovinski Profi Liner u Bosni i Hercegovini je pripala kompaniji Laser iz Bihaća. Saradnja sa ovom kompanijom, koja je u ekspanziji, napravljena je prošle godine isporukom Mega Carrier prikolice. Zadovoljni sa tom prikolicom, ove godine su odlučili napraviti korak dalje pa je naručena ova specifična poluprikolica. Direktor kompanije Laser, Sandi Terzić, istakao je da je izrazito zadovoljan prošlogodišnjom investicijom i odnosom kompanije Sejari prema klijentima pošto je sve dogovoreno ispoštovano u rokovima i sa velikom efikasnošću. Dodao je da su u početku bili skeptični da li mogu dobiti sve što su tražili, ali da su se Krone i Sejari još jednom pokazali kao kvalitetni i pouzdani partneri za posao.Važno je istaknuti da je isporučeni Profi Liner u standardnim dimenzijama – dužine 13860 mm, širine 2550 mm i visine 4000 mm. Masa vozila je 5,5 tona, a najveća dozvoljena ukupna masa je 21 tona. Bočna utovarna visina je nešto veća od 2600 mm.
Na prvi pogled izdvaja se nešto duži bočni branik koji služi kao bočna zaštita od podlijetanja što je i razumljivo s obzirom da ima samo jedna osovina. Vozilo je u potpunosti urađeno u Krone fabrici i sa Krone elementima (osovine, pneumatici, krov). Čak je i trostrani natpis na ceradi rađen u Krone fabrici kako bi se dobio što kvalitetniji digitalni print. Vozilo je opremljeno sa dva nosača rezervnih točkova (poluprikolica + tegljač), dva podmetača za točkove, Hella rasvjetnim panelom sa svjetlom za maglu i rikverc, bočnim LED svjetlima za markiranje, kutijom za alat i četiri reda drvenih letava između ostalog.Međutim, još jedna stvar koja izdvaja ovu poluprikolicu osim jedne osovine je i hidraulična rampa na zadnjem dijelu. Iako su u Evropi ovakve kombinacije učestale, kod naših prevoznika ovaj dodatak još nije zaživio u većoj mjeri. Hidraulična rampa ima približne dimenzije 2400 x 1680 mm, a nadogradnju je uradio Palfinger. S obzirom na prirodu posla i robe koju Laser prevozi, ova rampa će dodati olakšati i ubrzati utovar i istovar robe, a sve na zadovoljstvo i klijenta i prevoznika, pošto će se posao obaviti u rekordno efikasnom roku.
juni, 2017