Nakon što su početkom 2023. godine svoj vozni park proširili sa dva Mercedes-Benz Actrosa, sarajevska kompanija F.S. Eurotrans je i početkom ove godine svoj vozni park obogatila sa dva nova tegljača. Kao i prošle godine, tako je i ove povjerenje za nabavku tegljača pripalo kompaniji Sejari d.o.o. Sarajevo. Jedina bitna razlika u odnosu na prošlu godinu je činjenica da je ove umjesto Mercedesa izbor pao na MAN tegljače.
Radi se o novoj aktuelnoj generaciji TGX modela koja donosi poboljšan radni prostor vozača sa novom kabinom, bolju potrošnju goriva i nizom drugih poboljšanja. Unaprijeđena aerodinamika, gdje je sa brojnim poboljšanim detaljima (poput manjih kućišta retrovizora) smanjen otpor zraka, doprinijela je svakako boljoj potrošnji goriva. Kada spominjemo kabinu, oba vozila su opremljena sa GX kabinom, a i ostatak opreme je identičan.
Nove crvene Lavove u floti F.S. Eurotransa pogoni domaći MAN motor snage 346 kW (470 KS), koji ispunjava Euro 6 norme ispušnih gasova, u kombinaciji sa automatskim TipMatic mjenjačem sa 12 brzina. Vozilo ima dužinu od 5.983 mm sa međuoosovinskim razmakom od 3.600 mm. Vozila su opremljena na prvoj osovini sa gumama u dimenziji 385/55 R22.5, a na zadnjoj u dimenziji 315/70 R22.5. Spomenuli smo da je kod ovih vozila poboljšana potrošnja goriva, a da se svaka kap računa pobrinut će se dva aluminijumska rezervoara od po 580 litara uz rezervoar za AdBlue tečnost kapaciteta 80 litara. Vanjski izgled dodatno naglašavaju LED prednja dnevna i kompletna zadnja svjetla i maglenke.
Spomenuli smo i da je kabina i radni prostor vozača značajno poboljšan i unaprijeđen. Prvo što se ističe je redizajnirani multifunkcionalni kožni volan sa logom lava. Oba vozila imaju digitalnu kontrolnu tablu što je odličan dodatak. Još jedan odličan dodatak na ovim tegljačima i set dugmadi na dnu vozačevih vrata koja omogućavaju kontrolu kontrolnog svjetla, podešavanje svjetala za manevrisanje itd. bez penjanja u kabinu. Vozila su opremljena i sa MAN Media Truck sistemom uz navigaciju i Bluetooth, a novina je da se odustalo od ekrana osjetljivog na dodir, pa je sada tu ubačen praktičan rotacioni taster, koji se može dovesti i u ravan s ostatkom površine na kojoj počiva.
Sigurnost je jako bitna u saobraćaju, a sigurnosne opreme na ovim vozilima ne fali. Pored standardnih ABS, EBS i ESP te retardera, tu se nalaze još i Lane Guard System – LGS te Hill Hold Control pri kretanju na uzbrdici uz ACC tempomat. Sjedišta je razvio čuveni Recaro i ona su namjenjena za dugometražnu upotrebu. Od ostale opreme možemo spomenuti još i dva kreveta, klima uređaj, dodatno grijanje, frižider, 12 i 24 V utičnice te USB priključke, unutrašnju rasvjetu, elektronsku parkirnu kočnicu, šiber, podmetač za točkove, rotaciono svjetlo te centralno zaključavanje.
Kompaniji F.S. Eurotrans želimo puno sreće i uspješno pređenih kilometara sa novim vozilima te se radujemo daljoj saradnji!
mart, 2024.