Isporučena dodatna tri Neoplan Tourlinera za Centrotrans
Adnan
Nakon ljetne isporuke četiri Neoplan Tourlinera najnovije generacije kompaniji Centrotrans Sarajevo, kompanija Sejari d.o.o. Sarajevo je prošli mjesec izvršila i dodatnu isporuku još tri ista modela, ali u različitoj izvedbi. Prva četiri Tourlinera isporučena su u 13-metarskoj izvedbi, dok su tri najnovija u standardnoj 12-metarskoj izvedbi. Sa ovom isporukom, Sejari d.o.o. je ukupno isporučio sedam novih Neoplan Tourlinera kompaniji Centrotrans.
Nova tri vozila su opremljena sa 6-cilindarskim dizelskim MAN motorom snage 346 KW (470 KS) i koji ispunjava Euro 6 norme ispušnih gasova. Vozila su u bijeloj boji i bitno je napomenuti da su dva od tri vozila sa aluminijumskim felgama, dok je treći sa čeličnim felgama i ratkapama. I to jedina razlika kada se vozila posmatraju s vana. Za ugodno putovanje pobrinut će se efikasni i ekonomični MAN motor, a za svaki slučaj u vozilo može stati 525 litara dizela što je sasvim dovoljno i za duža putovanja. Prostora za prtljage ima sasvim dovoljno, a poklopci bunkera su sa paralelnim otvaranjem. Dodatni atraktivni vanjski izgled ukrašvaju LED farovi sa LED dnevnim svjetlima i LED svjetlima za maglu.
Iznutra je također razlika u samo jednom – izvedbi sjedišta, dok je ostala oprema kompletno ista. Vozački prostor je moderno dizajniran i ergonomski uređen. Vozačima će biti na raspolaganju kožni multifunkcionalni volan sa Neoplan logom, automatskim MAN TipMatic mjenjač koji ima 12 brzina i ugrađeni ZF intarder te instrument tabla sa svim potrebnim informacijama. Naravno, vozila su isporučena sa odličnim paketima opreme koja uključuje razne aktivne i pasivne sigurnosne sistemima kao što su sistem za praćenje saobraćajne trake (LGS), pomoć pri kočenju u nuždi (EBA), elektronski kočioni sistem (EBS), elektronski program stabilnosti (ESP) ili ASR, a svakako od pomoći će biti i elektronski indikator istrošenosti kočionih pločica te sistem za praćenje pritiska u gumama. Vozač pored individualne klime ima i mini grijač ispod sjedišta. Vozila su opremljena i sa sistemom kamera iznad drugih vrata i prilikom vožnje unazad, čime se aktivira i zvučni signal (zujalica). Ovo će svakako pridonijeti boljoj sigurnosti putnika i prolaznika te drugih učesnika u saobraćaju posebno pri slabim uslovima vidljivosti. Vozačkoj posadi će na raspolaganju biti i navigacija sa setom karti za Europu i Bluetooth hands-free sistem “Comfort” za 2 mobilna telefona.
Osim vozača i suvozača/vodiča, autobusi mogu primiti 49 putnika. Spomenuli smo da je u unutrašnjosti jedina razlika u izvedbi sjedišta, međutim tip je isti – Kiel Caresso. Sjedišta u jednom autobusu su u plavoj nijansi dok su u preostala dva u zlatnoj izvedbi. Sva sjedišta su u kombinaciji tkanine i kože dok je pod urađen u imitaciji parketa što je još jedna značajka koja pruža premium iskustvo vožnje u ovim vozilima. Audio-video sistem je Bosch sa MMC napredni infotainment sistem sa prenosom navigacije na monitore putnika uz DVD Player te dva fiksna LCD monitora naprijed i na sredini vozila. Od ostale opreme možemo izdvojiti mikrofone, sisteme klimatizacije i grijanja, USB utičnice ispod svakog reda sjedišta uz nekoliko utičnica 230 V, digitalni sat sa prikazom vanjske temperature, senzore za dim i otkrivanje požara, frižider kapaciteta 56 litara, toalet te prostor za odmor vozača iza drugih vrata.
Vozila su već prošla kroz proces prilagođavanja bojama kompanije, sređivanja tehničkih stvari i puštena su u rad. Kompaniji Centrotrans želimo puno uspješno pređenih kilometara i prevezenih putnika sa novim vozilima te se radujemo daljoj saradnji!