Odlična dugogodišnja saradnja kompanija Hano trans iz Sarajeva i Sejari d.o.o. Sarajevo se nastavila i ove godine sa isporukom dva nova vozila. Hano trans se već godinama oslanja na prikolice i poluprikolice iz asortimana Krone, a u tom pravcu se nastavilo i ove godine sa isporukom dvije nove poluprikolice modela Mega Liner.
Radi se o klasičnoj mega poluprikolici sa brojnim unaprijeđenjima u odnosu na prethodnu generaciju. Isporučeni Mega Liner ima maksimalnm utovarni kapacitet, što mu daje veliku svestranost. Također, radi se o vozilima iz nove generacije sa novom modularnom šasijom u merdevinastvom okviru i novim izgledom poda. Multilock – spoljni ram za univerzalno osiguranje tereta sa mogućnošću učvršćivanja na rastojanjima od 100 mm je i dalje prisutan kako bi se teret osigurao što lakše i jače.
Naravno tu su i prepoznatljivi novodizajnirani bočni Krone branici te zadnji branik sa rasvjetom. Rasvjeta je također nešto novo na ovoj generaciji modela. Glavni rasvjetni panel na zadnjem braniku čini nova generacija Hella gen.2 full LED svjetala posebno razvijenih i dizajniranih za Krone priključna vozila. Inače, kompletna rasvjeta na ovim vozilima je u LED izvedbi, a nju čine LED bočna konturna svjetla sa indikatorima pravca, dva LED konturna svjetla sa gumenom ručicom i LED rasvjeta tablice.
Sigurnost tereta i ostalih učesnika u saobraćaju, pored multilock sistema i LED rasvjete, osigurat će parkirna kočnica i Wabco kočioni sistem sa EBS-om i sistemom stabilnosti. Bitan faktor u sigurnosti su i pneumatici, a oni su premium proizvođača Continetal. Pošto se radi o mega poluprikolici, oni su u dimenziji 435/50 R19.5, a montirani su na domaćim Krone osovinama. Osovine su sa disk kočnicama, zračnim jastucima dok prva osovina ima i opciju podizanja.
Vozila su isporučeno sa ceradom u boji bijelog aluminijuma na koju je kompanija postavila svoje prepoznatljive natpise. Unutrašnjost čini već spomenuti redizajnirani pod sa premium brtvljenjem. Hano trans je tražio i da vozila imaju graničnike za palete, što smo ispunili bez problema. Graničnici se nalaze sa obje strane, zavareni za šasiju, visine cca. 20 mm. Bočna utovarna visina je oko 2.845 mm, dok zahvaljujući Edscha podiznom krovu unutrašnja visina može ići na 3.000 mm. Unutrašnjost je opremljena sa četiri reda aluminijumskih letvi, a kada spominjemo aluminijum – možemo spomenuti i da su zadnja vrata od aluminijuma.
Prednji zid je od čelika sa dodatnim drvenim ojačanjem sa unutrašnje strane. Od ostale opreme za ova dva vozila možemo istaći ukrasne Krone kapice za maticke točkova, jedan rezervni točak, dva nosača rezervnog točka, dva podmetača za točkove, dvije kutije za alat, merdevine pozadi za lakši ulaz i izlaz iz vozila te certifikati EN 12642 Code XL i VDI 2700 Bl. 12 za prevoz pića.
Kompaniji Hano trans želimo puno sreće, uspješno pređenih kilometara i prevežene robe sa novim vozilima te se radujemo daljoj saradnji!
oktobar, 2023.