Nastavljena je saradnja kompanije Sejari d.o.o. sa sarajevskom kompanijom za prevoz robe – Eurotrans. Kao i prethodnih godina, rukovodstvo kompanije Eurotrans se odlučilo na obnovu voznog parka pa je izbor ponovo bio Krone. Kažu da dobre stvari ne treba mjenjati, pa se rukovodstvo Eurotransa toga drži, jer kvalitet i pouzdanost nemaju cijenu.
Isporučena poluprikolica je klasični model Krone Mega Liner. Kao što je primjetno, kompanija Eurotrans se skoro pa u potpunosti bazirala na mega priključna vozila, o čemu svjedoči i broj kupljenih mega prikolica u zadnjih par godina. Isporučeni Mega Liner ima visinu sedla od 980 mm te pneumatike u dimenziji 385/55 R19.5 što su i prve odllike svih mega poluprikolica.
Kao i svi Krone proizvodi, tako i ovaj Mega Liner ima šasiju sa dvostrukim T-dužinskim i središnjim nosačima te Multilock sistemom za univerzalno osiguranje tereta sa mogućnošću učvršćivanja na rastojanjima od 100 mm. Vozilo je opremljeno sa BPW osovinama i Continental Conti Hybrid HT3 (M+S) gumama u već spomenutoj veličini. Inače, ova kombinacija osovina i guma je već duži niz godina zaštitni znak svih Krone poluprikolica ove kompanije.
Osovine su sa vazdušnim ovjesom (ukupno podizanje 260 mm) i kočionim diskovima, a prva osovina je podizna. Wabco sistem kočenja će se pobrinuti za sigurnost, kao i Roll Stability System (RSS) uz EBS. Neizostavan je i Krone bočni branik te prepoznatljivi zadnji branik sa krunom i natpisom Krone, kojeg još krase i multifunkcionalna LED svjetla proizvođača Hella.
Pod je urađen u Premium vodootpornoj izvedbi i mogućnost opterećenja do 7.000 kg osovinskog tereta viljuškara. Vozilo ima Edscha klizni krov koji zahvaljujući podiznom mehanizmu može dizati krovnu konstrukciju do 500 mm na četiri ugaona stuba odvojeno. To automatski znači da poluprikolica ima i četiri vozne visine.
Prednji zid je zašrafljen, sa fiksiranim ugaonicima i dodatno ojačan iznutra sitastom pločom, dok su zadnja vrata od aluminijuma uključujući zašarafljeni čelični okvir i integrirane duple brave na vratima. Vozilo nema bočne stranice, a od ostalih stvari možemo spomenuti: XL certifikat, 4 reda drvenih i 2 reda aluminijumskih letvi u unutrašnjosti, ljestve na izvlačenje nazad, dva podmetača za točkove, dva nosača za rezervne gume sa rezervnim gumama Continental uz nosač rezervne gume za tegljač te plastična kutija za alat. Naravno, cerada je u standardnoj boji bijelog alumunijuma.
Kompaniji Eurotrans želimo puno sreće, uspješno pređenih kilometara i prevežene robe te se radujemo daljoj saradnji!
juli, 2019.