Zadnja nova Krone poluprikolica za 2023. godinu isporučena je kompaniji AMI trans logistic iz Gračanice. Ujedno, ovo je i još jedna nova kompanija sa kojom smo ostvarili saradnju u ovoj godini koja je na izmaku. Kako i priliči, poluprikolica je posebna, jer osim što je rađena u potpunosti prema željama klijenta, ona predstavlja i prvu novu poluprikolicu koja je stigla u flotu. Kompanija AMI trans logistic osnovana je 2020. godine, broje šest zaposlenih uz pet kompleta, a kompanija se fokusira na prevoz robe u EU i Albaniju.
Čast da bude prva nova poluprikolica u floti pripala je klasičnom modelu Mega Liner. Zahvaljujući novoj generaciji modularne šasije, poluprikolica ima težinu oko 6,5 tona i osim težine sa sobom donosi i niz drugih unaprijeđenja. Sa obje strane šasije nalazi se Multilock za univerzalno osiguranje tereta. Zadnja i bočna zaštita od podlijetanja je prema najnovijim EU direktivama, a i one su redizajnirane i dodatno olakšane. Vozilo je opremljeno sa domaćim Krone osovinama, od čega je prva podizna, uz disk kočnice i vazdušni ovjes. Na osovinama se nalaze premium gume Goodyear KMAX T GEN-2 u dimenziji 435/50 R 19.5, a uz vozilo je isporučen i jedan rezervni točak, također proizvođača Goodyear.
Sigurnosne sisteme na vozilu čine Wabco kočioni sistem sa EBS i sistemom stabilnosti uz parkirnu kočnicu. Za sigurnost u saobraćaju će se pobrinuti i full LED rasvjeta. Nju čine dva LED konturna svjetla sa gumenom ručicom, LED bočna gabaritna svjetla s ulogom i pokazivača smjera te multifunkcionalna kompletno LED zadnja svjetla proizvođača Hella. Zadnji svjetlnosti modul uključuje i dva LED svjetla za okvir tablica te svjetlo za maglu i svjetlo za vožnju unazad.
Unutrašnjost vozila čini redizajnirani Krone premium pod koji je sada lakši za održavati. Pošto se radi o mega poluprikolici, unutrašnja visina, zahvaljujući podiznom krovu, iznosi do tri metra. Utovarna bočna visina iznosi 2.845 mm, a vrijedi istaći i da se krov hidraulički podiže do 500 mm na četiri ugaona stupa odvojeno. Krovna cerada ima dijagonalno ojačanje tako da će radni vijek biti jako dug.
Prednji zid je čelični sa fiksiranim ugaonicima i oivičenim utovarnim prostorom. Iznutra je ojačan sitastom pločom. Zadnja vrata su dvokrilna i aluminijumska. Od ostale opreme možemo istaći: merdevine pozadi za lakši ulaz, dva nosača rezervnog točka, dva podmetača za točkove, tri gumena rama pozadi postavljena horizontalno, kutija za alat, plastične poklopci na maticama točkova, po tri reda aluminijumskih i drvenih letvi, carinsko uže te XL i certifikat za prevoz pića VDI 2700.
Spomenuli smo da je klijent imao i posebne zahtjeve za ovu poluprikolicu koje smo ispunili bez problema, a neki od njih su i dodatna kutija za alat, graničnik za palete u unutrašnjosti sa obje strane koji su zavareni za šasiju, karirana čelična ploča pozadi debiljine 4 mm za bolje očuvanje vozila i cerada u posebnoj plavoj boji. Direktor kompanije Miralem Alibegović je o Krone poluprikolicama na primopredaji rekao: “Prije ove nove poluprikolice imali smo dvije polovne Krone poluprikolice model Mega Liner. U našem radu i za naš posao te vozače Krone se pokazao kao najbolji i najlakši za radit. Imaju jaku šasiju i odličnu ceradu te krovni mehanizam za raditi, tako da su one za nas najbolje. Trudit ćemo se da nam čitav vozni park u budućnosti bude sa Krone poluprikolicama.”
Kompaniji AMI trans logistic i porodici Alibegović želimo puno sreće, uspješno pređenih kilometara i prevežene robe te se radujemo daljoj saradnji!
decembar, 2023.